ریش و تیغ
نوشته شده توسط : عسل




:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 297
|
تعداد امتیازدهندگان : 87
|
مجموع امتیاز : 87
تاریخ انتشار : 23 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar17.jpg
خوزه مورينيو در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
سلام عسل بانو ميرن اين باريش هاي بيريشه .

/weblog/file/img/m.jpg
مجید شهبازی .معماری زابل در تاریخ : 1389/10/27/1 - - گفته است :
خط خراب بود اشتباه شد .شما به بزرگی وبلاگتون کوتاه بیایید
پاسخ:تیکه ننداز برادر ! باشه ! همین سه تا نظر هم ...

/weblog/file/img/m.jpg
دختر دایی در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
سلام عسل جون بابا دیگه امتحانات تموم شده چرا نمیایی؟

/weblog/file/img/m.jpg
فری در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
در ضمن این مطلب آخرتون رو من نمیبینم.. تنها عنوانش هست.. قضیه اش چیست؟؟؟
پاسخ:کامپیوترم دوباره قاطی کرده !!! مامان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
فری در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
جقلک برو سر بزن من وبم آپ میباشد..

/weblog/file/img/m.jpg
فری در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
یادم رفت بزنم خصوصی اون خصوصی و فقط برای تویه!!

/weblog/file/img/m.jpg
مجيد شهبازي )معماري زابل در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
salam.veblage jalebi nadarid.malom nist ro che mozoee kar mikonid.matalebo jam bandi va hadaf dar konid. majidپاسخ:آقا فهمیمدم ! چرا سه بار این پیامو دادی ؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
مجيد شهبازي )معماري زابل در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
salam.veblage jalebi nadarid.malom nist ro che mozoee kar mikonid.matalebo jam bandi va hadaf dar konid. majidپاسخ:راس میگی ها ! واقعا من درمورد یه موضوع مشخص نمی نویسم ! هه هه هه |! شرمنده !

/weblog/file/img/m.jpg
فری در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
متاسفم که تو بدون اطلاع حرف میزنی.. من دیگه بهت میل نمیدم و اگه امکان داره دیگه به وبلاگ من نیا!!! چون من فکر میکردم تو فرق داری اما نداری... ÷س اگه میشه موسی به دین خود و عیسی به دین خود.. اعصاب ندارم تو با خنگ بازیهات بهمش بریزی.. اگه بازم بیای و نظر الکی بذاری وبلاگم رو عوض میکنم و آدرسش رو هم بهت نمیدم!! در ضمن تو اطلاع نداری نه من!!
پاسخ:نگرا نباشین ! دوباره باهم آشتی کردیم ! هوراااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
وحید شهبازی(دندون رفسنجان) در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلام من تازه با وبلاگتون اشنا شدم خیلی جالب بود ولی وقت نکردم مطالبشو بخونم ایام امتحاناست




وبلاگ قشنگی داری
امیدوارم موفق باشی






نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: